Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Életmód tanácsok

Ebben a blogban profi tanácsadók látják el az olvasókat életmód tanácsokkal

Friss topikok

Linkblog

Figyelsz a Körmöd jelzésére??

2011.03.18. 01:59 Ibolya49

Tudtad-e, hogy a körmök minősége nemcsak attól függ, hogy milyen munkát végzel?

Tudtad-e, hogy nem csak a vegyszerek használata befolyásolja a minőségét?

Tudtad-e, hogy bizonyos betegségek előjele is lehet a körmöd változása?
Lehet ásványi anyag hiány is!

Nekem fiatal koromban nagyon szép , egészséges körmeim voltak és nagyon büszke voltam rá.
Aztán később , amikor férjhez mentem a sok vegyi anyag és túl erős mosószerek hatására
teljesen tönkre mentek . Váltottam és kizárólag környezetkímélő szereket kezdtem használni és természetes alapanyagú testápolókat, melynek hatására elmúlt a rendszeresen ki újuló Mosószer Ekcémám!! Hurrrrráááá! Ez több éves küzdelem után történt.
A körmeim viszont nagyon gyengék maradtak és nagyon hamar kettéváltak és letörtek rendszeresen, ehhez még hozzájárult, hogy vásároltunk egy nyaraló telket, ahol a földet turtam , sziklakerti növényeket termesztettem köves talajon, és minden hétvégén kikészült a körmöm.
A férjem szülei vidéken éltek és elég sok házi kolbász, szalonna, sonka, fogyasztásával kicsit egyoldalú volt a táplálkozásunk. Tejterméket  alig fogyasztottunk, főzeléket is nagyon keveset.
Mivel nagyon zavart ez a probléma a körmeimmel, próbáltam utána járni.

Már azon gondolkodtam, hogy megpróbálkozom Műkörmökkel, de arról is elég sok rosszat hallottam, még gyerekcipőben járt 15-20 évvel ezelőtt, azt mondták, hogy még jobban rontja a körmök minőségét és azt helyreállítani nagyon nehéz.
Amikor a Nutrilite vitaminokat jobban tanulmányozni kezdtem, akkor derült ki, hogy kevés kalciumot fogyasztok és ez lehet az oka a rossz körmöknek.
Mivel a csontsűrűség vizsgálat is a határeseten volt, így elkezdtem a Nutrilite Kalcium-magnéziumot nagyobb mennyiségben fogyasztani. Kiderült, hogy legalább 1500 mg kalciumra van szüksége a nőknek változó korban.Ez nálam sajnos elég korán bekövetkezett, és még szerencse, hogy a körmöm miatt megtaláltam ezeket az infókat, mert nagyobb baj is lehetett volna!
Azóta voltam Csontritkulás kontroll vizsgálaton és a mért érték kicsit javult.
Azt mondják, hogy nem szokott, örülni kell, ha legalább stagnál.
Már van több ismerősöm, aki csontritkulás miatt szedi a Nutrilite kalcium -magnéziumot és neki is javult , vagy stagnál az mért érték. Ez az Egészségoldala!

A Szépség oldal:
Egy nőnek mindig fontos a jól ápoltság , és ez a körmökön is lemérhető.
Azóta szép formájú erős körmeim vannak, többször megkérdezték, hogy talán műköröm??
Persze nem azért, mert olyan hosszú, csak azért, mert olyan szép egyenletes lett és megtanultam különlegesen kifesteni.
Annyira jó lett a minősége, hogy 1 hétig megmarad rajta a körömlakk , pedig háztartási munkákat is végzek vele és néha a kertben is dolgozok.
Aki szeretne Egészséges csontozatot és szép körmöket , érdemes kipróbálni!
A Nutrilite Kalcium-magnézium + Alfalfa,( exkluzív lucernakoncentrátum)
Természetes kalcium és magnézium forrás, Osztriga kagyló héjának felhasználásával készül

 


 

 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletstilus.blog.hu/api/trackback/id/tr92749139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása