Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Életmód tanácsok

Ebben a blogban profi tanácsadók látják el az olvasókat életmód tanácsokkal

Friss topikok

Linkblog

A tavaszi fáradtság idén érdeklődés hiányában elmaradt!

2011.04.13. 11:30 Sajó0415

 

A minap azon kaptam magam, hogy bokros teendőimet felírogattam, majd szép sorjában megcsináltam. Már jött is volna a következő üres papírlap (hogy teleírjam), amikor végignézve a bevégzett listát, rádöbbentem mennyit haladtam! Akkor még nem esett le a tantusz, hogy mi is történik! Pár napra rá figyeltem fel, hogy olyan virgonc vagyok, új feladatok, új célok, új teendők stb. Átgondoltam, honnan is van nekem erre ennyi energiám?!

Ahhoz, hogy bírjam a strapát (szoptattam és a 3 éves kisfiam sem járhatott tovább bölcsibe, ezért otthon maradt), már hónapok óta szedtem a NUTRILITE multivitamint, C-vitamint, kalcium-magnézium tablettát, E-vitamint kiegészítésnek, vasat, B-vitamint folsavval stb. Sajnos az anyatejezés hirtelen megszakadt, de a jó szokásom, hogy ellátom a szervezetem a számára szükséges anyagokkal az nem! Azóta is ezt teszem, ez rögzült, ez vált szokásommá!

Arra is rá kellett döbbennem, hogy én ilyentájt, pár éve már a tavaszi fáradtsággal küzdöttem, melyet egyébként 34-35 éves koromig nem is tapasztaltam, de onnantól viszont...

Egy szó mint száz, idén a tavaszi fáradtság teljesen elmaradt! Ahogy írtam, érdeklődés hiányában. Mit akar ez jelenteni? Azt, hogy nem érdekelt a fáradtság, nem foglalkoztam vele, mivel nem is volt! Továbbá az érdeklődésemet, energiáimat nem kellett a fáradtság elhárítására fordítani, hanem bele tudtam vetni magamat az ilyenkor felmerülő munkák és egy szebb jövő tervezgetésének sűrűjébe!

Törődjön többet egészségével! Üdvözlettel: Ildikó

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletstilus.blog.hu/api/trackback/id/tr292822633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása