Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Életmód tanácsok

Ebben a blogban profi tanácsadók látják el az olvasókat életmód tanácsokkal

Friss topikok

Linkblog

Kalcium a terhességem alatt

2011.02.06. 11:07 Sajó0415

Terhességem utolsó 2 hónapjában erősen görcsölt a hasam. Egy komolyabb, fokozatosan erősödő görcs-folyam után kórházban kötöttem ki. Bent annyi derült ki, hogy nem indult be a szülés, ez csak egy erősebb jósló-fájás volt, ennnyi.

Az orvos 3 x 2 MagneB-t írt fel. Sajnos az előző terhességem alatt jó ideig szedtem ezt a terméket ebben a dózisban, de az ég világon semmi nem történt, gyakorlatilag végig görcsöltem az egész időt.

Úgy éreztem nem vagyok hajlnadó felesleges köröket futni, se időm, se kedvem nem volt várni arra, hogy talán most segít, ami már régebben sem működött?!

Jó ideje szedtem a Nutrilite Naponta nevű multivitaminját, ezért számomra evidens volt, hogy ezt kiegészítendő, inkább szedek Nutrilite kalcium-magnézium tablettát, mint bármi mást. A termékcsaládból a multivitamin, a B-komplex, a vas és a C-vitamin mellé hozzátettem a kalcium-magnézium tablettát is. Tudtam, hogy a csökkentett tej fogyasztásom és a várandósságom miatt a szükséges napi kalcium bevitelt meg kell emelnem, így az átlagosnál nagyobb mennyiséget szedtem belőle.

Legnagyobb csodálkozásomra, ez hatott! Az lett a vége, hogy a szülésig ezt szedtem. A görcsök jelentősen csökkentek, melyre nagy szükségem volt, mert a családi teendőimet a várandósság mellett is el kellett látnom, mivel a kislányunkat, egy amúgy is nagy családba vártuk és a Karácsonyi ünnepek is vészesen közeledtek.

Összességében 10,5 kg súlygyarapodás mellett 2010. december 23-án egy 3800 grammos, egészséges lánykának adtam életet! A szülés utáni regenerációmban is elengedhetetlen szerepet kaptak a vitaminok és táplálék kiegészítők a Nutrilite palettájáról.

Csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy törődjön többet egészségével és adja meg mind maga, mind a családja (leendő gyermeke) részére is az egészséghez szükséges legjobb dolgokat!

Mi, már megtaláltuk a számunkra legmegfelelőbbeket!

Üdvözlettel: Ildikó

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eletstilus.blog.hu/api/trackback/id/tr482641724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ibolya49 2011.02.19. 23:48:51

Szia Sajó!
Ez fantasztikus,hogy csak 10,5 kg-ot híztál!
Nagyon odafigyelhettél a táplálkozásodra.
Biztos nem kettő helyett ettél, és mégis szép súllyal szülted meg a kislányodat.
Csak gratulálni tudok!
süti beállítások módosítása