Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Életmód tanácsok

Ebben a blogban profi tanácsadók látják el az olvasókat életmód tanácsokkal

Friss topikok

Linkblog

A szervezeted meghálálja, amikor rendszresen megadod a Napi szükségletét

2011.06.10. 01:29 Ibolya49

Mit is takar ez a cím?

Már több tapasztalatom , van arról, hogy aki a környezetemben rendszeresen fogyassza a Nutrilite táplálkozás kiegészítőket az vagy egyáltalán nem kap el fertőzéseket, vagy ,ha mégis , akkor nagyon gyorsan felépül , sokszor még Antibiotikum nélkül is.

Egy kis történetet , amit most megosztok veled!
Vidéken voltam , és nem volt nálam fogselyem , ezért a fogam közé ragadt húsdarabot
fogpiszkálóval próbáltam eltávolítani.
Nagyon makacsul ragaszkodott , ezért aztán sikerül meggyötörni az fogínyemet.
Ennek következtében az begyulladt, és később, már lüktető fájás is volt.
Azt nem tudtam eldönteni, hogy most a fogam , vagy a fogínyem fáj, de egyre rosszabb volt már fájdalom csillapítón éltem, pedig nagyon gyógyszerellenes vagyok.
Miután láttam, hogy ennek fele se tréfa így a Fiam szerzett egyTündéri Fogorvost, aki vasárnap is hajlando a betegekkel foglalkozni , pedig 3 gyermeke is van.
Elmentünk hozzá , és megütögette a fogaimat, de nem éreztem fájdalmat, olyan volt mint az egészségesnél.Megröntgenezte és nem látott nagyobb bajt rajta. Végül mégis elhatároztuk közösen, hogy kiszedi a tömést és megnézzük mi van belül.
Kiderült, hogy az egyik gyökércsatorna rendesen be volt gennyesedve.
Mi nem ismertük egymást és nem tudott rólam semmit, csak amikor ez a probléma kiderült , úgy hirtelen kicsúszott a száján, hogy NAGYON TOPPON LEHET AZ IMMUNRENDSZERED,HA EGY ILYEN BETEG FOG NEM REAGÁLT AZ ÜTÖGETÉSRE!
Mások egy ilyen gyulladásnál , a kocogtatásra majdnem kiugranak a székből , annyira fáj nekik.
Sajnos az injekció beadásánál rossz helyre ugrott a tű és estére duplájára dagadt a fejem.
Azt a vigaszt kaptam, hogy előfordult már másnál is ilyen ( 12 év alatt 1.Hát nem vagyok egy mázlista?) Meg, hogy számíthatok rá 2-3 hét ,amíg rendbe jön.
Habár a másik reakcióból megítélve a helyzetet, nem biztos,hogy Nálam is olyan soká jön helyre.
Jó hírem van! Megint jól dolgozott az Immunrendszerem!
Pontosan 4 nap után rendbe jöttem, egy kisebb lila folt jelezte már csak, hogy volt valami problémám, és véglegesre be lehetett tömni a fogam.
Gyökér kezelt fogat, a megnyitástól a 4. napon.


Nos hát igen, rendszeresen fogyasztom a Nutrilite multivitamint, meg fokhagyma tablettát,meg a nyújtott hatású Nutrilite acerola "C" vitamint, a Kalcium-magnéziumot, Meg a "B" komplexet is.
A Fokhagymával sikerült beállítani a normál értékre a Magas Vérnyomásom, az Acerola "C"
Segít eltüntetni a hajszálerek kidudorodását ( seprű vénának is szokták mondani),egyszerűen eltűntnek nyílvánítva
A kalcium-magnéziumot a csontritkulás ellen , és az izomrendszer megtartására szedem, a "B" komplex a stressz ellen fontos a számomra, meg a Banyalázra
A fokhagyma vírus, és baktérium ölő is .
1 db tabletta 1/4 kg fokhagyma anilin tartalmát foglalja magába


Néhány nap alatt minden lezajlott.
Amennyiben nincs toppon az immunrendszerem, akkor hetekig járhattam volna és szedhettem volna a fájdalom csillapítókat, a dagadástól okozott kellemetlen érzésről már nem is beszélek.
Gondolkozz el , melyik út éri meg jobban?
Nekem  sokszorosan megérte, hogy a MEGELŐZÉSRE költök!

Ilyen helyzetbe bárki ,bármikor kerülhet

 


www.eletstilus-studio.hu
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletstilus.blog.hu/api/trackback/id/tr942972165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása