Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Életmód tanácsok

Ebben a blogban profi tanácsadók látják el az olvasókat életmód tanácsokkal

Friss topikok

Linkblog

Hogyan találtam meg Én, a számomra megfelelő táplálékkiegészítőt a tudomány legjobbját!

2011.02.02. 03:42 Ibolya49

Egy kis történet!

Több mint 30 éve vásároltunk egy festői helyen, Sukorón egy 300 négyszögöles telket.

Ennek a hegynek az a neve, hogy Meleg hegy. A talajadottságok miatt is rendkívűl köves-murvás, agyagos területen nagyon meleg van nyáron.

A hagymás növények nem szeretik a köves talajt ezért úgy döntöttünk, hogy mivel hatalmas erdő van tőlünk nem messze, az erdőből áttelepítünk egy-két zsák erdei földet

Koratavasszal március táján ezt meg is tettük.

Áprilisban érdekes betegség tört rám! Alig kaptam levegőt, már azt hittem Infarktusom van.

A háziorvos megnyugtatott, hogy az EKG mérése szerint már nem is élek, de ne izgassam magam, vegyek be Algopyrint és 1 óra múlva menjek vissza. Az eredmény nem volt jobb, de azt mondta, valószínű Bordaközi ideggyulladás és fájdalom csillapítóval menjek nyugodtan dolgozni. Persze ez nem ment csak 1 nap és kénytelen voltam másik orvoshoz fordulni. A reuma orvosom kérdezte, hogy volt-e kullancs bennem, Én nem emlékeztem, mert ugyan családom többi tagjában rendszeresen volt, csak engem nem szeretett.  Kaptam Injekciót, egy nap múlva jobban lettem. Ez tartott kb. 5 napig és kezdődött minden előlről. Nem bírtam fogni a kezemmel, még a puha párizsit sem tudtam felvágni, alig tudtam járni, még a WC-re is kísérővel jutottam el. 3 héten keresztül ismételgettük ezt az eljárást, de sajnos több adagot nem lehetett adni és én nem voltam jól továbbra sem. Annyira javultam, hogy dolgozni el tudtam menni (Műszaki rajzoló voltam). Rengeteget jártam fűrdőbe, masszázsra, tornára. Ez kicsit segített. Csak papucsban, később edzőcipőben tudtam csak lenni, mert annyira be volt dagadva a lában bokánál és attól lefele. A kezemen az izületek is duplájára nőttek és a bűtyköm is nőni kezdett. Előtte egy nagyon vékony lábú és vékony kezű csinos nő voltam. Vékony, hegyes orrú körömcipőkben jártam. Ez az állapot horror volt a számomra. Augusztusban a Balatonon voltunk, amikor a férjem olvasott egy cikket az újságban a Lyme kórról, és azt mondta, pont olyan tüneteket írtak le ami az én bajomra is jellemző volt. A Lyme kór egy a kullancsok álltal terjesztett Baktériális fertőzés, amire nincs orvosság és védőoltás sem. Viszont lehet tőle akár agyhártya gyulladást is kapni!

Megkerestük a kutatóorvost a László kórházban Bozsik Főorvost, és megcsinálta nálam a tesztvizsgálatot. Kiderült, hogy 4 keresztes a fertőzésem, amire elég komoly lórúgás Antibiotikumot  javasolt szedni (3x2 db Doxiciklin/nap, napi 1 db-ot szednek még tüdőgyulladásra is), ezt a kúrát többször megismételtük. Néhány éven át minden tavasszal és ősszel komolyan kiújjúlt a betegségem, és jött a lórúgás Antibiotikum. Már infúziós antibiotikum kúrára akartak fogni, amikor azt mondtam, hogy ezt már nem vállalom be, van-e más lehetőség? Ekkor a főorvos úr ajánlotta, egyek Svéd cseppet. A gyógyfüvet akkor még Bécsből hozták, de nem használt eléggé. Ekkor azt mondta, hogy szedjek táplálékkiegészítőt az immunrendszer megerősítésére. Ajánlata a Herbalife volt, Ő ezt ismerte. Sajnos e mellett is be volt dagadva a bokám a duplájára, és alig tudtam menni. Állandóan fürdőbe jártam. A gyógyvíz kicsit használt, maszírozásokra jártam, hogy életben tudjak maradni.  Kérdeztem a Lyme kór leghíresebb kutatóorvosát Bozsik főorvosurat, hogy  milyen megoldást tudna ajánlani, hogy ez a helyzet javuljon?  Volt egy ötlete! Próbáljam ki az Amerikai változatát a Herbalife-nak, mert annak más az összetétele.  Sikerült ezt is megszereznem és kicsit jobban használt. Közben találkoztam egy új termékkel, amit úgy hívtak "Nutrilite". Ennek a cégnek is bejött egy por alakú táplálkozás kiegésztője, ami hasonló összetételű volt mint amit eddig ettem. Kipróbáltam és ez is egy kicsit jobban hatott. Már kezdtem bízni, hogy egyszer minden jóra fordul. Majd később bejött egy 11 vitaminból és 8 nyomelebből áló multivitamin tabletta szintén a Nutrilite cégtől, ami kiválóan segített és azóta is ez tartja karban az immunrendszerem. Hatására lement a dagadás, visszahúzódott a bűtyök, újra finom szép kezem lett és nem kell többet soha antibiotikumot szednem!

Újra tudok járni, táncolni, futni. Részt vettem a Nike-Amway Ligetkör futóversenyen, újra tudok szép cipőket hordani. Kicsit cipőmániás is lettem!  

Számomra ez olyan sokat jelentett, hogy visszakaptam a normális életem, hogy elkezdtem kutatni a termék után.

Mi lehet benne, hogy egy ilyen Minőségi változást tud hozni az Egészségben, és hogyan tudnék ezzel másoknak is segíteni?   

Erről, és a tapasztalatokról egy következő cikkben fogok írni. Ha valakinek segített még a Nutrilite, vagy más termék különböző egészségügyi kihívásokat megoldani, kérem írja meg saját tapasztalatát, hogy minél több emberhez juthasson el segítség!

Ezzel is szeretnék támogatni egy szélesebb kört, hogy Ők is tudjanak Egészséges, Minőségi életet élni!     

Életmód tanácsadó
ronga.ibolya@gmail.com

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletstilus.blog.hu/api/trackback/id/tr192632522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása