Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Életmód tanácsok

Ebben a blogban profi tanácsadók látják el az olvasókat életmód tanácsokkal

Friss topikok

Linkblog

Megint kitört és tombol az Influenza!?

2011.02.14. 01:42 Ibolya49

Hihetetlen, de megint itt az influenza?!

Érdekes, hogy mindig azonos időpontban kerül elő?!

Hagyod, hogy levegyen a lábadról, vagy teszel ellene?
Mit teszel ennek érdekében?

Több egészségügyben dolgozó kórházi orvos nehezményezi, hogy az emberek nagy része már nem hisz a csodában és az immunrendszer erősítésével, nagyobb mennyiségű vitaminok fogyasztásával és táplálék kiegészítőkkel védekezik.
Nem oltással?!

2010-es járvány idején több barátom beoltatta magát az influenza ellen, és kivétel nélkül, mind olyan beteg lett, hogy megfogadta soha többet nem oltatja be magát.
Ezt be is tartották és helyette nagyobb adag immunrendszer erősítőket szedtek, és még eddig nem halottam, hogy nagyon betegek lettek volna.
2010-ben nekem is volt egy makacs vírusos fertőzésem, viszont én csak 2 napig voltam lázas, és az is csak maximum 38 fok volt. Mivel szedtem a Nutrilite multivitamint és mellé a fokhagyma tablettát, Acerola "C" vitamint és a 2. héttől az Echinácea gyógynövény tablettát is, és még mindig köhögtem, hát elmentem a háziorvoshoz és felírt nekem olyan Antibiotikumot, amiből naponta 1-et szedtem egy hétig. A tabletta akkora volt, hogy reggelinek is elég lett volna. A hatása? Még két hétig beteg voltam.
2011 januárban ismét elkapott egy vírus.
Itt már felkészültebb voltam.
Mivel tudtam, hogy a "Nutrilite fokhagyma" vírus és baktériumölő hatással is rendelkezik (20 féle fokhagymából készítik) ezért 4 óránként ettem és hozzá az Acerola "C" vitamint, meg naponta 3x1 Echináceát. Így nem lázasodtam be, 2 hét után már csak éjjel köhögtem egy keveset. Közben folyamatosan talpon voltam, nem kellett feküdnöm hetekig.
Biztos, hogy újra ezt választom, ha jövőre is januártól jön az influenza, vagy ki tudja milyen vírus??
Úgy tudom, hogy az immunrendszer gyengeségétől függ, hogy kit mennyire terít le a vírus.
Akkor úgy gondolom az a logikus, hogy erőteljesen erősítsük az immunrendszert és ezzel a szövődményeket elűzzük magunktól.

Már többen kipróbáltuk ezt, és sokkal gyengébb volt a betegség lefolyása és egyszer sem volt belőle komolyabb szövődmény. (tüdőgyulladás, vagy mellhártya stb.)

Szerintem a legjobb amit tehet mindenki, hogy erősítse meg az immunrendszerét, és ne betegedjen meg, és ha mégis, akkor sokkal könnyeben legyőzi a bacikat!

Egészséges Tavaszvárást mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletstilus.blog.hu/api/trackback/id/tr982659411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása